středa 18. června 2014

Výlet

Ahojky,
včera měl být článek, ale udělala jsem ho schválně dneska, protože jsme dneska byli na výletě.
Byli jsme v Brně. Na Masarikově univerzitě na takové by se dalo říct exkurzi Dotkni se vědy. A potom jsme měli rozchod ve Vaňkovce a ještě v něčem co nevím jak se jmenuje :D

Bylo to docela dobré, ale nic jsme si nekoupila jenom oběd, zmrzlinu, pinetky a pití a to bylo všechno.¨

A ještě jsem vám chtěla napsat, že chci dělat soutěž tak mi prosím jenom do komentářů napište kdo by se zůčastnil a abych věděla kolik vás asi bude. Když vás bude víc jak pět nebo pět tak ji udělám.


Je to strašně krátký článek, ale snad vám to nevadí.

PAPA Kamilka


6 komentářů:

  1. To něco byl CAMPUS..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Už to vím:D
    A nechces se zapojit do soutěže?

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě udělej soutěž, já bych se zapojila, jestli to teda nevadí ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ne určitě nevadí. Jsem ráda, ale musí být více lidí abych ji mohla udělat.:-)

    OdpovědětVymazat